„Feel” to nazwa nowej strategii komunikacji marki KappAhl. Koncepcja ta bazuje na założeniu, że odzież ma nie tylko dodawać pewności siebie, ale przede wszystkim sprawiać, że kobiety będą się w niej dobrze czuły.
Podpisuję się pod tym obiema rękami. Zawsze powtarzałam, że najważniejsza jest nasza osobowość, że to co wybieram musi być spójne ze mną i przede wszystkim chcę czuć się w tym doskonale. Moda powinna dodawać mi (każdemu z Was) pewności siebie i stylu bez względu na rozmiar czy fason.
Tym razem wybierając dla Was stylizację z asortymentu KappAhl postawiłam na jedno z moich ulubionych połączeń - szerokie spodnie i luźną koszulę. W takim zestawieniu czuję się niesamowicie kobieco, mimo iż nie są to dopasowane ubrania. Są natomiast niesamowicie wygodne. Fajnie być sobą!
torebka/bag - GUCCI
okulary/sunglasses - RAYBAN